četvrtak, 18. travnja 2013.

MASLAČAK



Kupila sam si Steviju jučer i krenula ju danas presaditi u njen novi dom, izašla van u dvorište i vrt i primjetila da mi je vrt opkoljen maslačkom sa svih strana i naravno da je stevija morala pričekati dok ne sredim tu sreću žute boje u svoju korist.

Kada berete maslačak berite cijelu biljku, sa korijenom jer je apsolutno svaki dio biljke upotrijebljiv samo pazite da ju ne iskorijenite iz vrta pa je moja preporuka da berete svaku treću biljku, odnosno da dvije trećine ostavite prirodi kako bi biljka mogla sazrijeti, da pčelice imaju gdje slijetati i hraniti se i kako bi se biljka razmnožila i razveselila Vas i sljedeće godine.

Slikala sam već sređene i razvrstane dijelove, s lijeve strane su u gornjem dijelu stabljike, a ispod njih korijenje, cvijetovi i pupoljci, a s desne strane su listovi. Obično se korijenje iskapa na jesen radi veće razine ljekovitih tvari, no te iste tvari su u korijenu i sada samo u manjim dozama. Sve sam očistila, korijene oprala i poslagala da se suši, kada se posuši ići će u posebne posude, a onda ću dalje koristiti po potrebi i mašti za razne ljekovite i magijske pripravke.

Više o maslačku možete pročitati pod linkom Herbalizam sa desne strane.

Nema komentara:

Objavi komentar