srijeda, 1. veljače 2012.

ZAHVALA + OBAVIJEST

Eto došao je i taj dan kada je netko odlučio stati na kraj mojoj nepismenosti :) Polako će postovi i tekstovi na stranicama dobivati točnost u svom pravopisu zahvaljujući dobroj duši koja će mi pomoći sa svim č,ć,ije,je,velikim i malim slovima kao i sa prijevodom nekih stvari. Nešto teksta je već i sređeno pa se čitajući više ne morate mrštiti kada naletite na neku pravopisnu grešku, ne morate više okretati očima niti se ljutiti na nedostatak moje pismenosti :) 
Velika pusa Oceani sa dubokom zahvalnošću što će odvajati dio svog slobodnog vremena kako bi pomogla meni i ovom blogu da postanemo sve što možemo u punom sjaju. Tvoje znanje i mudrost pomoći će da tekstovi dobiju na svojoj istinskoj vrijednosti i radi toga imam veliki dug prema tebi za koji se nadam da ću ga jednom imati priliku vratiti i time ti barem na neki skromni način moći zahvaliti za svo tvoje vrijeme i trud koje mi nesebično poklanjaš. Budi blagoslovljena. )O(

Nema komentara:

Objavi komentar