petak, 21. rujna 2012.

BLAGOSLOVLJENA VAM DRUGA ŽETVA, MABON!

Stigao nam je i posljednji sabat u godini, Mabon, odnosno druga žetva. Na stranicama Blagdani sa desne strane možete pročitati sve o njemu, koji su običaji i simbolika, kakva se povijest veže uz njega i što se u ovo vrijeme slavi u drugim kulturama. Pronaći ćete savjete kako ga proslaviti i naučiti ponešto o tome kako su slavili naši preci. Sa Mabonom sam u potpunosti okrenula kotač godine, krenula sam prije godine dana sa sabatima počevši sa Samhainom kao Vještičjom proslavom nove duhovne godine, a sada sa Mabonom taj krug završavam. Na stranici o blagdanima, nakon Mabona možete i pročitati o emocijama koje se vežu za pojedine sabate, pusa Dorinu što mi je to složio.

Kako je Mabon povezan sa sjetom, gledanjem na naš trud i iskustva iz prošle godine i uživanjem u plodovima našeg rada iskoristit ću ovu priliku i zahvaliti se svim mojim čitateljima koji su me kroz zadnju godinu dana, ali i od ranije, od samog početka bloga pratili i čitali. Zahvaljujući postavkama blog servisa koje nude detaljan statistički prikaz tko me čitao, iz koje zemlje, sa kojeg operativnog sustava i slično, sa veseljem se zahvaljujem na prvom mjestu mojim dragim zemljacima iz Republike Hrvatske koji su moji najbrojniji čitatelji. Nakon Hrvata, od srca velike zahvale i poljupce mojim dragim susjedima Srbima i Bosancima koji su nekoliko tisuća puta posjetili moje tekstove, šaljem Vam iskreni blagoslov i nadam se Vašoj prisutnosti i u budućnosti. Nakon zemljaka i susjeda, iznenadila me brojnost Rusa na blogu. Tko god da ste dragi ljudi, od srca Vam zahvaljujem što me čitate i iznova dolazite na moje stranice. Sa istom radošću pozdravljam i čitatelje iz Amerike koji su vrlo blizu u statistici sa Rusima i iz dana u dan se prestižu na ljestvici posjeta. Ostale zemlje iz kojih je zabilježen veći dolazak na ove stranice su Ukrajina, Njemačka, Austrija, Slovenija, Crna Gora, Bugarska, Makedonija, Nizozemska i Norveška. Navela sam zemlje sa nekoliko stotina posjeta i one u samom vrhu (Hrvatska, Srbija, Rusija, Amerika) sa nekoliko tisuća posjeta, no zahvaljujem i onim malobrojnim koji me čitaju iz drugih zemalja.

Kroz godinu dana koje sam posvetila sabatima i drugim temama vrijeme je proletilo i uistinu gledam sa sjetom i radošću na vrijeme iza i ispred mene. Kroz brojne paganske susrete sa dragim ljudima, proslave sabata, kroz pojavljivanja paganizma u novinama i televiziji i organizaciju prvog Vještičjeg sijela mogu zaključiti da je godina bila plodna, jako plodna. Ovu subotu na proslavi Mabona u Zagrebu izraziti ću svoju zahvalnost Bogovima i Elementima na svemu što sam imala u životu zadnjih godinu dana, izraziti ću zahvalnost za sva iskustva, drage ljude i uspjehe koje sam postigla u privatnom, poslovnom i duhovnom životu, a posebno ću se zahvaliti za Vas, svoje drage čitatelje i tražiti da se Vaši životi blagoslove, ispune ljubavlju i mirom. Sretan Vam i blagoslovljen Mabon! )O(

Nema komentara:

Objavi komentar