utorak, 4. rujna 2012.

Povratak nakon dugog vručeg ljeta

Ljeto još kratko traje, polako se vračamo u ona doba godine kada će opet pošte, banke, fotokopiraone imati normalno radne vrijeme, kada će ulicama ponovno vladati automobilske gužve i buka, kada školarci odlaze u školu veći dio dana i roditelji opet imaju dovoljno slobodnog vremena za posao i kućanske obveze... Sve te stvari imaju svoje dobre i loše posljedice i izazivaju u nama različite reakcije. Nekim roditelijma biti će teško odvojiti se od djeteta, a drugima će to odgovarati jer će imati više slobodnog vremena i jer će dijete poslati na socijalizaciju sa drugom djecom i u obrazovanje koje je svima, pogotovo danas, izuzetno potrebno. Gužve na ulicama nekima će predstavljati stres, a nekima ponovno osvježenje nakon ljetne pustoši. Sve su to one male sitnice koje čine našu svakodnevnicu zanimljivom. Meni osobno, ljeto je moglo i malo duže trajati....

Vrijeme je za ispriku

Sa nekoliko strana dobila sam "packe" kako sam zanemarila blog i kako ljudi redovito dolaze, a mene niodkuda. Dragi moji čitatelji, ispričavam se javno i iskreno. Nažalost nisam bila u mogućnosti pisati onoliko koliko sam htjela zbog drugih obaveza, no eto potrudit ću se to nadoknaditi Vam što prije. Kroz slijedećih nekoliko dana čekaju me postovi o dva sabata koja nisam obradila, a iza nas su, čeka me i izvještaj kako je to bilo biti na televiziji i sudjelovati u emisiji uživo i razgovarati o paganizmu, obraditi ću i izvjestiti Vas kako je bilo na prvom Vještičjem sijelu u Istri na kojemu smo se tri dana družili sa radovima, predavanjima, radionicama, ritualima, mnogo toga me čeka, a kako čeka mene, tako i Vas. Nadam se da ćete dobiti bar mali uvid u to kako je prošlo još jedno pagansko ljeto i kakve drage nove ljude sam upoznala, a sa starima izgradila još lijepše i dublje odnose.

Budite blagoslovljeni i pronađite strpljenja za mane još samo malo :)


Nema komentara:

Objavi komentar