srijeda, 18. rujna 2013.

Predstavljanje knjige: "PAGANIZAM U TEORIJI I PRAKSI"

Green: "Ideš na kavu?"
Iolar: "Ne mogu, tipkam."
I tako mjesecima i mjesecima i mjesecima i mjesecima lovim ja svog supresjedatelja udruge, kumim i molim, živciram se, ali potičem i poštujem, guram i raspravljam, odgovaram na pitanja, uletim sa pokojim savjetom i ludim jer nikako da više odtipka to do kraja...... Čovjek se ozbiljno uhvatio posla i kada mi je donio prvu verziju na čitanje skoro sam dobila upalu mišića noseći je kući jer bilo je tu preko tisuću stranica. Kada sam otvorila prvu verziju teksta ostala sam blago šokirana, ali neopisivo ponosna, pa on je unutra napisao SVE, ali baš sve. Listam i ne vjerujem. Od povijesti paganizma, filozofskih koncepata, poveznica sa religijama, simbola, običaja, blagdana, opisa, savjeta, on je napisao baš sve. Cijela udruga je ponosna, cijela udruga je zadovoljna i sretna. Očekivali smo da će čovjek to odprintati u nekoliko primjeraka i podijeliti nam pa da gledamo to na policama, posuđujemo prijateljima i rodbini, darujemo novim članovima kao literaturu i slično, kad ono još jedno iznenađenje zakucalo na vrata, čovjek je našao i izdavačku kuću koja će mu izdati knjigu pa se nećemo veseliti samo mi nego će bilo koji stanovnik naše zemlje moći knjigu kupiti i pročitati ili je posuditi u knjižnici, e to je sad već izrazito veliki uspjeh.

Nakladnička kuća "Despot Infinitus" uhvatila se hrabro posla i odlučila knjigu izdati u tri dijela od kojih ćete prvi moći kupiti već 30.09.2013. pod naslovom "Doktrina paganizma". Druga knjiga "Magija i Vještičarstvo" izlazi 31. listopada, a treća "Obredi i simboli" 30. studenog. Njihovo predstavljanje možete pročitati na stranicama nakladničke kuće "NOVO: Paganizam u teoriji i praksi" kao i na stranicama Večernjeg lista "Prva studija koja donosi magijske obrede i upute za prakticiranje"

Na Večernjakovoj blogosferi gdje izvršni urednik izdavačke kuće vodi svoj blog možete pročitati intervju sa Iolarom gdje je kroz par pitanja pokušao pojasniti o čemu je knjiga kao i razjasniti neke stvari o paganizmu, samo slijedite link: "Malleus maleficarum", drugi intervju s njim napravila je jedna od starješina udruge na svom blogu, pa preporučam da i tamo pročitate što je Iolar imao za reći: "Vještičji ormar"

Nakon toga jedino što Vam preostaje je čekati 30. ovog mjeseca i odjuriti na kioske po svoj primjerak prve knjige jer tek kad je pročitate shvatit ćete odakle tolika silna radost u nama i toliki ponos na našeg supresjedatelja Paganskog kruga Hrvatske. 

Donosim Vam na kraju i izgled naslovnica knjiga kako bi ih lakše mogli prepoznati pri kupnji:






Broj komentara: 5:

  1. Dodala sam i ja tvoj link u najave ;) Svi hvalimo Iolara :D a tako i treba bit...knjiga će stvarno uzrokovati jako zanimljive reakcije.

    OdgovoriIzbriši
  2. igrom sudbine naletih na ovaj blog i vijest o izlasku prve knjige par dana prije 30.09., sva sretna uspijem ugrabit jednu na jednom od rijetkih prodajnih mjesta u izrazito malom Gradu i jutros se sva ozarena uputih po drugi nastavak, a kad tamo - pljus! nema knjiga, na stranici izdavacke kuce jedva vidljiva informacija da ce knjige bit dostupne u "boljim" knjizarama tek u prosincu.... e jadna zemljo tko te gazi... nadam se samo da cu docekati narudzbu za preostale dvije knjige putem interneta... pozdrav iz Dubrovnika! V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Poštovana Green,
    budući da poznajete autora „Doktrine paganizma“ u čijoj sam prvoj knjizi iznimno uživala, a s obzirom da druge još nema u prodaji, željela sam vas zamoliti ako biste bili ljubazni proslijediti autoru moj upit oko mogućnosti da direktno od njega kupim drugu knjigu.
    Moja e-mail adresa je fenix_ni@yahoo.it ukoliko mi se želi javiti radi narudžbe.
    Puno hvala. Osmjeh šaljem.
    Nives Rogoznica, Zadar

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Nives,
    jako mi je drago da Vam se svidjela knjiga. Sljedeću knjigu možete kupiti 1.12. u knjižarama, nažalost neće više biti dostupna na kioscima. Od autora ju ne možete kupiti jer on nije zadužen za prodaju, ali je možete naručiti direktno od izdavača, sa njima se možete sve dogovoriti i oko dostave na Vašu adresu. Preporučam Vam da pogledate njihove stranice http://despot-infinitus.com/ ili im se obratite na mail prodaja@despot-infinitus.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Green,
    hvala vam na odgovoru i pomoći. Čestitam vam na blogu kojeg vodite, prekrasan je.
    Osmjeh,
    Nives

    OdgovoriIzbriši